Last day~


Assalamualaikum semua,

Sedar tak sedar esok dah raya!!
O.M.Gucci XD.
Rasa macam sekejap jek bulan puasa tahun nie and tak sangka dah nak raya and tak sangka PMR dah dekat..
lol

Well mungkin hari nie ada yang dah sibuk-sibuk packing barang nak balik kampung oh balik kampung~
ada yang sibuk kemas rumah . masak untuk esok and macam-macam lagikan

disebabkan esok semua orang busy so aku buat post nie dlu ea
pepehal saya nak ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin

Sori kalo ada buat salah, terguris hati korang terkasar bahasa or buat korang rasa menyampah kat aku (lol)
sori sangat. Well nobody perfect, everyone make mistake and everyone learn from thier mistaka e right??

Well, cakap pasal raya nie tahun nie mak aku buat kuih raya pon semuanya beli
aku tanya mak aku asal tak buat kuih raya
and mak aku kata tak daya
kesian ma kau!!

Well sempena hari raya esok
NATSHA PRESENT:
Ok sampai sini jek

Assalamualaikum semua

1 comment:

Erin said...

That's Natasha. Playing BUNGA API. Kekkeekkeke