Ke sekolah

Assalamualaikum semua,

hahaha nampak tak pic kat atas tue?? sape peminat setia manga and komik-komik jepun mesti penah tengok scene nie kan~
sedih gila citer nie ...
Believe it or not laki yang rambut putih tue yokai!! and pompuan tue just normal girl...(mengikut jalan cerita dalam komik)
well nak citer cerita nie panjang sangat and tak ada kena mengena langsung dengan tajuk kat atas tue..

well tadi aku datang sekolah awesome kan.. dalam hati or firasat aku cakap mesti dak-dak yang datang sekolah semalam tak datang and yes!! diaorang semua tak datang..
kali nie dak pompuan yang datang cuma 3!! orang jek.. hehehe
aku. Eyra and Dayah Musa a.k.a anna.

Well masa eyra datang aku betul-betul gembira..
dalam hati cakap YEAH!! ada kawan!! lepas tue anna plak datang huhuhuhuhu not alone..

Sebenarnya pagi-pagi buta datang sekolah nampak dak cina kat kelas dalam kepala dah pikir ok nak balik
raba-raba kocek ok fine tak bawak duit :)

tunggu kat luar sekolah sebab makcik van aku kadang-kadang (bukan kadang-kadang but always)ada lalu mana lah tau kalo terserempak..
well tengah tunggu-tunggu bosan aku masuk sekolah balik sebab baru teringat nak tau tarikh hantar buku teks bila .. Dah sampai separuh jalan tue patah balik gi luar sekolah.. Dah macam orang gila dah aku nie..

Diri lah aku kat luar sekolah sorang-sorang..
then Fatin daud datang yeah!! 
you are my saver huhuhuhuh T.T

and aku ikut dia duduk kat depan bilik kauseling :D
dekat situ lah aku jumpe dak Rk1,P1 dan EYRA!!!Lepas jumpe ANNA!!

And my stories begin at that point...

well lepas habis nyanyi lagu negaraku tue dak-dak ting.3 kena gi pss
dalam hati cakap urhh.. mesti bosan..

well tekan aku memang SALAH!! pukol 8 hingga pukol 10 tue ceramah dia ohsem gila..
dalam hati cakap 
"kalo (&*(!@#@!!>/ datang bagus nie mana lah tau ada insaf sikit ke aku harap sangat dia boleg berubah"
ceramah tue jugak buat aku berfikir
"kenapa owang selalu buat macam tue?"
"tak malu ke"
"apa faedahnya kalo kita buat semua tue"

and dia jugak ada kasi beberapa tips nak dengar jom:

1. heroin nie macam tepung so kalo ada orang tetiba bagi korang tepung jangan terima or ambil
kemungkinan itu heroin..tak kira lah orang yang bagi tu tua pr muda :)
kalo korang nak beli tepung beli jek lah kat carefour..

2.bagi kaum hawa plak kalo nak mengelakkan daripada menjadi mangsa rogol jangan lah sekali-kali jalan tempat yang sunyi or naik lift sorang-sorang risiko nyer tinggi :)

3.and girls jangan percaya kan korang punya boifen 100% nak percaya kan dia tue boleh tapi jangan lah 100% . 

4.yang paling penting korang kalo ada adik jauhkan dyeorang daripada menghidu asap rokok
sebab adik korang nanti lembab dalam pelajaran.(kasihani lah mereka yanh ingin menimba ilmu)

ok. tue jek tips-tips yang aku ingat.
dalam ceramah nie dia banyak tunjukkan gambar (penceramah macam nie lah aku suka)
and penceramah nie boleh lah tahan kelakar. hohohoho

Antara tajuk yang dia bentang kan tadi yela:

1. masalah sosial
2.rokok
3.dadah
4.pembuagan bayi

dia kata nak terang kat black metal tapi masa dah habis huhuhuhuhu T.T
rugi wo sape tak datang...

lepas tue slot yang kedua nie agak membosankan sedikit.
tapi ada sedikit ilmu yang aku belajar masa slot kedua.

slot yang kedua pertolongan cemas.
tapi apa yang aku tahu perbezaan antara bulan sabit merah and st john
Bulan sabit merah nie sukarelawan . St john tue pertolongan cemas.
Hahahaha selama nie aku tau apa beza Bulan sabit merah and St.John..

Anyway paling tak bebas kena saiko degan cikgu Dekat perpustakaan!!
EEEEEEEEEEEEE!! tak boleh k tegur elok-elok!!
perlu ke saiko!!


anyway sampau sini jelah line pon dah slow.
assalamualaikum semua







1 comment:

Anonymous said...

salam singah dari http://dingraphic.blogspot.com/ :)