Merdeka!!!

Nya~
Alhamdulilah habis gak  PMR.. last paper pagi tadi hohohohohoho ohsem gila!!
well perjuangan aku masih belom selesai selagi tak aku dapat results >.<
(baru habis dah mintak results)

Hehehehehehe... 30/10 aku pegi LEGOLAND  naik ketapi :)
yeah..yeah..tak sabarnya. Terima Kasih cikgu sebab buat trip nie Sayang cikgu sangat-sangat
hohohoho....
Cikgu aku memang pandai tau disebabkan nak save kos kteowng (dax form 3 jek) naik ketapi
well memang ketinggalan zaman but bila pikir balik ohsem nyer naik ketapi well sebab aku tak pernah naik ketapi lah aku teringin nak naik :D
yohoo....

well 20/10 plak ada jamuan tempat tuisyen aku buat!! wuhoo jumpe daz-dax tuiysen oh...
well sebenarnya ada banyak cerita aku nak luahkan kat blog nie
sepanjang bulan nie and bulan-bulan sebelum nie aku rasa sangat ohsem :)

well sampai disini jelah tatata


No comments: