unknown title

gian Kamisama hajimemashita*wink*

huh*lega* Alhamdulilah, seminggu aku tak online disebabkan kejadian seminggu yang lepas huhuh
phobia kot.. well aku tak tau macam mana time tue baru siap edit belog nie so aku private kan lah dulu then lepas dah siap edit tue aku buat lah post nie then aku bukak lah youtube nak dengar lagu teibe laptop aku macam jam gitu so aku biar lah sekejap tunggu..tunggu 
tetiba *tap* WTH?? shutting down?? bile masa plak aku shutting down?? then aku tunggu lah sampai laptop nie betol-betol shutting down (cukup lah sekali dah berlaku)
then aku try bukak then tetiba dekat monitor dia tulis *disk Error* lebih kurang macam tue lah time tue dalam kepala aku *matilah aku kalo laptop nie rosak haritue dah rosakkan sebijik takkan nie pon aku nak rosakkan jugak adoyaii*
time aku cari macam-macam jalan penyelesaian first aku bukak hard disk then masukkan balik.
pas tue aku switch on balik laptop tue then tekan sana tekan sini and alhammdulilah tak rosak..
time tue rasa macam nak nagis jek.. so selama seminggu nie aku tahan diri daripada switch on laptop nie.

hehehehehe,, happy sangat-sangat..
time tue tak sempat nak unprivate kan belog tetibe terus blank 
and
lepas jek buat post nie Kamisama hajimemashita epi 7 dekat animefushigi dah keluar.
well aku dengar kamisama hajimemashita nie ada 13 epi jek..
well terpaksa lah aku baca manga chapter82 tak keluar lagi :(
well sabar jek lah hahahahaha

well dah tak ada benda nak cerita lagi bye-bye
pengajaran: berhati-hati dengan shocked wave di google chrome anda. Anda mungkin menjadi seperti saya

1p/s: i pray 4 Gaza ;)
2P/s: saya gian kamisama kiss :3 lol
*he said he love me and want to be my fanmiliar* just kidding XD

Assalamualaikum everybody, lol




1 comment:

izzati khairunnisa said...

takpe.... atleast awk dah ade pengalaman dah :)