Highland Tower part 1

Hai semua.. Ok hari nie aku nak cerita pengalaman aku tgk citer highland tower :D
apa korang tak tahu citer highland tower?? eleh tipu lah tak penah dengar??
lol
btw citer nie aku tak tgk kat pawagam aku tgk kat internet jek.. thnks tue orang tue sebab dia aku tak payah lah susah2 or takut2 nak tengok hinhland tower

Masa hari tue aku ingatkan citer highland tower nie citer orang puteh tau.. (perlu ke explain kenapa aku ingat citer HT tue citer orang puteh??)

Then bila dengar kawan aku citer tetiba watak dia aku dengar orang melayu
dengan automatik nya aku cakap HT tue citer malaysia punya ke?
then dorang cakap haah

terlopong aku dibuatnya.. Then aku cakap tue citer dia macam mana then dorang cakap tue hantu betul2 lah
and tue citer betul2 lah but time tue aku blur aku angguk jek lah

and lepas tue cari2 dekat internet jumpa citer HT
*yes*
aku pon tgk lah ,, then masa tue baru aku tau citer HT nie dokumentasi rupanya
A.k.a real footage..

seram jugak lah aku tgk citer tue..
paling menyeramkan bagi aku time ada sorang kawan dia turun ke base camp dorang nak ambik bateri sekali ada benda stalk dia

hahaha nampak tak ?? yg bulat putih..
uish tengok gambar memang tak takut cuba korang tengok citer dia 
uish boleh tahan lah jugak 

hohohohooho

okie lah sampai sini jek dulu nanty aku sambung 
insyaallah
ok bye

#HT-highland tower


No comments: