I'm back part ii

hohohoho.. hai semua ohok.:D
fuh.. kantoi sudah aku.. lol 
apa yang kantoi?? Results Periksa Akhir Tahun aku T^T well kantoi dgn siapa?? of course lah dengan mak aku.. Aku pon tak tau macam mane mak aku boleh tau but nak buat macam mana kan?? sepandai-pandai tupai akhirnya jatuh ketanah jua..
sejauh-jauh Natasha berlari akhirnya jatuh tersungkur jua XP
well, kebetulan lepas aku update post yang beberapa hari yang lepas mak aku terus rampas and that time i was like noooooooooooooooooooo~
ngeh..ngeh.. so tak sempat lah malam tue nak EDIT blog nie :D
insyaallah~
kalo malam aka pagi *sekarang pukul 1:16 pagi*
or mata nie masih larat or bateri laptop nie masih panjang aku edit..
muahahahahahaha~

macam-macam aku nak edit and macam macam aku nak cerita :D
well siapa yang belom kenal aku meh aku memperkenalkan diri aku

Nama saya Tashameez *nama sebenar tunggu about me siap*
umur saya 16 tahun and tahun depan saya akan menduduki peperiksaan SPM :D*awesome kan dah senior dah aku nie XD*
Saya seorang perempuan * takkan lah laki plak ek?*
and yang paling penting
I"AM JOHOREAN!! AND  I'AM MALAYSIAN

*betul tak english aku main tibai jek*
hahahaha
tak sangka tahun depan dah senior dah aku?? omo..omo..omo..
cepat masa berlalu
and sekarang nie terasa kehangatan peperiksaan SPM tue
*meremang bulu roma*

hahahaha

okie lah taknak citer panjang-panjang sebab nak mengedit
so for mr.blogger please be nicee to me when i am editting you okey??
thank you 

okie bye//

No comments: