Siap meng-edit

Alhamdulilah,
siap jugak aku meng-edit (tue pon macam orang gila aku edit). Edit sikit2 jek lah
well banyak yang tada sbb kat blog aku nie kalo korang perasan macam "about me" tada , "Cbox" aku tada
entahlah sengall punya blog layout tetibe tak leh save plak =3=''
kan senang kalo ko (blog) tak upgrade.. Dulu senang jek keje aku nak meng-edit! =.=''
sekarang mcm haram..
so yang "about me'' and ''cbox'' tue aku cuba esok plak.
mana lah tahu tetibe mr. blog kita nie dah ok :D
menyensal plak remove cbox yang sedia ada tadi
well nak menyesal sekarang pon dah tak berguna kan..

hahahahahaha

BTW.. mungkin cuti nie aku akan mengupdate blog nie sebanyak yang mungkin..
kenapa update masa cuti jek?? naik sekolah dah dok asrama ke??
hehehe
*aku buat soalan aku jawab sendiri*

aku akan mengupdate sebanyak yang mungkin sebab tahun depan aku dah SPM!!
dah besar dah aku nie kan??
dulu budak hingusan jek sekarang dah nak periksa SPM dah
lol
okie lah sampai sini jek
lah

makin aku pikir nak mengedit makin sakit hati plak =.=''

bye//

No comments: