TAK BOLEH SAVE>!!!

Ehem..ehem..
well post kedua untuk pagi ini and sekarang sudah pukul 2:30 pagi
Hari nie pon still sama tak edit banyak.. Aku pon tak tahu lah apa masalah blog aku nie tetibe layout aku yg html tue tak boleh save plak :((
GRRRR!! 

* okie sabar tasha sabar *

adoyai macam nak nagis pon ada..
em.. nampaknya kena cari jalan penyelesaian nie
or
maybe i just wait gitu??

lol
oh my baby (my blog) how could you do this to mama??

Aku baru jek EXCITED nak on blog balik tetiba blog aka my baby nie plak cari pasal

( geli jek aku panggil blog aku nie baby kan,..kan..kan)

em...

nak edit pon tak boleh sebab tak boleh save

so

esok lusa jek lah update
oh.. lupa nak beri tahu.. siapa2 yang dah follow kita or yang baru nak follow saya and kita tak perasan sila tinggalkan komen anda yang menyatakan anda sudah follow saya ye.. maaflah Cbox tak letak lagi sebab layout tak boleh save..

Thank you
and selamat malam semua
 Bye2//


No comments: