Random story

Hey everyme!! i'm back with another slot to tell you!!
hari nie hari kelima dalam 2015!!! huhohohohoho (jakun) LOL. Well tak tahu nak cerita apa sebenarnya padahal malam tadi macam-macam nak tulis! hahahahaaha
em...
ok blank! think tasha think!!! grr... still tada ada apa-apa Sh*t!! Bwhaha
well x lama lagi korang yang masih bersekolah akan mulakan sesi persekolah minggu depan. Untonglah aku nie dok terperap jek kat rumah.. dah mcm apa tah! keje?? meh! nanti lah. Ambik lesen? meh malas lah.. hahhahaha semua malas .. Xpelah buat masa nie aku Suri rumah hahahahaha
apalah seh aku menyah2 kat sini dah macam tada life lah bwhahahaha,, well just nak warming up jek.. tajuk kat atas pun tulis random apa lagi menyah2lah sorang2 kat sini. 

em.... 
sumpah aku rindu kengkawan aku TT^TT nak hang out duit tada *tulah suruh keje taknak!*
em... so meroyanlah aku sorang2 kat rumah! *sob*
oklah sampai sini sahaja Natasha menyah2 memandangkan tada apa nak ditulis plus edit so

Bye//

No comments: