Masa

quote, good, and art image

*tarik nafas.. hembus 2x*

Kejap jek masa berlalu, sekarang nie dah 12/2 minggu depan 18/2 minggu depannya lagi kau kira lah sendiri ahahahhaaha

pantas sangat pantas teramatlah pantas sambil aku termengah-mengah nak mengejarnya. 

Orang kata masa itu emas. Tapi ramai yang taknak emas tue so mereka pun mengabaikannya. Katanya masa itu emas tapi mana emasnya? Walha mereka semua buta. LOL *termasuk aku bezanya aku ...... * 

Bila masa sudah dekat dengan deadline berlakulah penyesalan

" nyesal x buat awal-awal"
"nyesal berlenggahkan masa"
" menyesal tak study awal-awal"
"menyesal abaikan masa dengan tak buat benda yang berfaedah"

Menyesal.. menyesal dan terusss menyesal..

Tapi bila benda nie berulang kita still abaikan masa. And benda nie aku terus berulang dan berulang sampai lah kita ehem..ehem...ehem... kawin ahahhahaa JK

well menyah-nyah jek lebih. Just nak cakap sesungguhnya lusa dah naik sekolah so kerja sekolah aku tak buat lagi. Well pelajar cemerlang memang sebegini rupa iye x? * jangan kecam saya tidak bersalah*

Aku admit yang aku sebenarnya memang tidak reti mengurus masa tuk study or buat homework.
Bilalah kerajinan aku nak sampai nie. Hmm.. Homework tak siap lagi dah lari kesini.
ish,,ish,,ish,, mohon jangan follow akak yee, Akak nie bad influence lol.
Jadi dekat sini hakak nak pesan kat hadik-hadik * even tada siapa baca peduli apa aku* tolong hargai masa. Janganlah jadi seperti hakak tasha nie.  Umor dah 19 tahun pun x reti nak mengurus masa.
#prayfortasha lol

Ok sampai sini jek sekian.. ahaha

No comments: